Icon Prejmite ponudbo Icon Izračunajte prihranek Icon Pogosta vprašanja Icon Naš kontakt
Nazaj
Prejmite ponudbo

Sončno elektrarno vam postavimo na ključ in za vas uredimo celoten postopek. Oddajte povpraševanje za brezplačno in neobvezujočo informativno ponudbo.

Izračunajte prihranek

Svoj prihranek ob prehodu na samooskrbo lahko hitro in enostavno izračunate kar sami z uporabo našega spletnega kalkulatorja.

Naš kontakt
Ponedeljek–petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
PODPORA / ODPRAVLJANJE TEŽAV IN TEHNIČNA POMOČ

Odpravljanje težav in tehnična pomoč

Dodatne koristne informacije.

Kako prijaviti napako ali nedelovanje vašega samooskrbnega sistema?

E-naslov: sonce.podpora@gen-i.si

Telefon: 01 58 96 090

Delovni čas:

Ponedeljek-petek: od 8. do 16. ure
Sobota, nedelja in prazniki: zaprto

 

Kako prijaviti škodni dogodek?

V primeru škodnega dogodka je potrebno najkasneje v dveh dneh od škodnega dogodka škodo prijaviti zavarovalnici. O nastanku škodnega dogodka lahko obvestite GEN-I Sonce na zgornje kontakte.

Ob nastanku škodnega dogodka nujno poskrbite za fotografije, na katerih bo jasno vidna vsa nastala škoda. Demontaža komponent naprave je strogo prepovedana do potrditve cenilca.

 

Informacije potrošnikom o reklamacijah in pritožbah

Podrobnejše informacije, ki pripadajo potrošnikom v zvezi z izvajanjem storitev izgradnje naprave za samooskrbo/ogrevalne toplotne črpale/izvedbe daljinskega nadzora in vzdrževanja, najdete tukaj.

 

Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe

Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete tukaj.

 

Rdeča lučka na razsmerniku pomeni, da je razsmernik v okvari, oziroma, da razmere na omrežju niso primerne za oddajo električne energije. V primeru, da imate z nami sklenjen paket vzdrževanja, nam naši algoritmi avtomatsko javijo napako, ki jo analiziramo ter rešimo v službi za servis in vzdrževanje. V primeru, da nimate naročenega paketa vzdrževanja, nam napako sporočite preko e-sporočila na sonce.podpora@gen-i.si ali po telefonu na 01 58 96 090.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

V primeru požara je postopek gašenja objekta s sončno elektrarno in/ali hranilnikom energije enak kot pri ostalih objektih, ključno pa je najprej izklopiti celoten sistem v glavni merilno-razdelilni omarici (PMO). S tem se iz omrežja izključi tako sončna elektrarna kot hranilnik energije. Za učinkovito in varno posredovanje najbližje gasilske enote, vsaki stranki v sklopu urejanja dokumentacije za izgradnjo sistema za samooskrbo pripravimo tudi dokument, v katerem so navedene vse bistvene informacije, potrebne za izdelavo požarnega načrta. 

Sončne elektrarne morajo po Uredbi o samooskrbi ob izklopu zagotavljati varno napetost (napetost pod 120 V DC oziroma 50 V AC), kar pri napravah GEN-I Sonca zagotavljajo optimizatorji moči, ki ob izklopu zmanjšajo napetost že na strehi. Fotonapetostne module je po potrjenem izklopu mogoče varno gasiti z vodo.  

Hranilnik energije se z izklopom prek PMO fizično loči od hišnega omrežja. Vsaka stranka GEN-I Sonce prejme tudi dva gasilnika – enega na prah in enega na CO₂ – za prvo posredovanje ob začetnih požarnih dogodkih.  

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Prvi vpis opravite skupaj z našim tehnikom ob priklopu vašega samooskrbnega sistema. Tehnik v aplikacijo mySolarEdge vnese uporabnika in na vaš elektronski naslov pošlje elektronsko sporočilo s povezavo do spletne strani za zaključek postopka registracije. V primeru, da želite dostop do vpogleda v aplikacijo omogočiti ostalim družinskim članom, ali pa ste elektronski naslov zamenjali, nas kontaktirajte da sprožimo postopek nove registracije.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Aplikacija omogoča spremljanje delovanja samooskrbnega sistema - vpogled v delovanje posameznih komponent sistema, spremljanje zaznanih nepravilnosti, omogoča tudi grafični prikaz proizvodnje energije skozi različna časovna obdobja. V primeru, da imate nameščen sledilnik porabe energije, lahko v aplikaciji poleg proizvodnje spremljate tudi vašo porabo energije.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Najpogostejši razlog za to je prekinitev internetne povezave med razsmernikom in vašim modemom/routerjem. Prekinitev internetne povezave ne vpliva na proizvodnjo električne energije, onemogoča pa daljinski nadzor delovanja vaše naprave in prikaz podatkov v aplikaciji mySolarEdge. 

Na razsmerniku preverite lučki: 

  • Zelena sveti: proizvodnja deluje.
  • Modra ne sveti: internetna povezava je prekinjena. 

Za odpravo težave priporočamo ponovni zagon modema/routerja in ponastavitev internetne povezave v aplikaciji po navodilih ali z video vodičem

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Stabilno internetno povezavo lahko dosežete z namestitvijo:

  • ojačevalnika signala ali
  • UTP kabla do razsmernika.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Da, za delovanje sončne elektrarne internetna povezava ni nujna, je pa ključnega pomena za nadzor pravilnega delovanja posameznih komponent.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Za spremljanje porabe električne energije v aplikaciji mySolarEdge je potrebno namestiti dodatno komponento – sledilnik porabe energije. Povpraševanje zanjo lahko oddate preko spletnega obrazca.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Aplikacija mySolarEdge prikazuje skupno proizvodnjo vaše sončne elektrarne, kjer pa ni upoštevan del energije, ki ga porabite za lastne potrebe. Aplikacija Moj Elektro pa prikazuje presežke oddane električne energije v omrežje in manke prevzete iz omrežja.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Seveda, aplikacijo je potrebno le prenesti iz app trgovine in se vpisati z obstoječim uporabniškim imenom in geslom.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Ne glede na to ali uporabljate mobilno aplikacijo oziroma dostopate preko portala, vidite podatke o proizvodnji in porabi na začetnem zaslonu – nadzorni plošči.

Aplikacija omogoča enostavni pregled proizvodnje in porabe (v primeru da imate vgrajen sledilnik porabe) od dneva priklopa naprej. Gibanje energije lahko spremljate na dnevni, tedenski, mesečni ali letni ravni.

Prav tako je omogočen primerjalni pregled proizvodnje in porabe od dneva priklopa naprej po mesecu, kvartalu ali letu.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

V primeru kakršnekoli napake, tudi pregrevanja, se sončna elektrarna in baterijski hranilnik samodejno varnostno izklopita. Ko prejmemo obvestilo o zaznani napaki, načrtujemo naslednje korake, tudi obisk na vaši lokaciji, če je ta potreben.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Za natančna navodila glede izklopa nas kontaktirajte na 01 58 96 090 oziroma sonce.podpora@gen-i.si. Navodila za varen izklop so priložena tudi v vaši primopredajni mapi - navodila za varno uporabo.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Sončna elektrarna lahko v idealnih pogojih proizvede več električne energije kot to dovoljuje soglasje za priključitev. Ker takšni idealni pogoji običajno trajajo le nekaj minut, bi lahko ob prekoračitvi prišlo do kratkotrajnih izklopov sistema. Varnostna limitacija zagotavlja, da do teh izklopov ne prihaja, saj proizvodnjo omeji na dovoljeno raven.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Na dejansko proizvodnjo sončne elektrarne vpliva več dejavnikov. Nazivna moč elektrarne ni enaka maksimalni trenutni proizvodnji. Tudi če je nazivna moč sistema 16 kW, to ne pomeni, da bo sončna elektrarna do te vrednosti dosegala proizvodnjo. Ključni dejavniki so: skupna inštalirana moč modulov, moč in omejitve razsmernika, geografska lokacija, naklon in usmerjenost strehe, omejitve distribucije (limitacije) ter vremenski pogoji (sončno sevanje, temperatura, oblačnost). V praksi zato sončna elektrarna večino časa deluje pod nazivno močjo, najvišje vrednosti pa so dosežene le ob idealnih pogojih, ki običajno trajajo zelo kratek čas.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Skladno s splošnimi pogoji, do nadomestila za izpad proizvodnje niste upravičeni. Trudimo se, da se napaka na vašem samooskrbnem sistemu čim prej odpravi.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne
Scroll