Kako prijaviti napako ali nedelovanje vaše sončne elektrarne?
E-naslov: sonce.podpora@gen-i.si
Telefon: 01 58 96 090
Kako prijaviti škodni dogodek na vaši sončni elektrarni?
V primeru škodnega dogodka je potrebno najkasneje v dveh dneh od škodnega dogodka škodo prijaviti zavarovalnici. O nastanku škodnega dogodka lahko obvestite GEN-I Sonce na zgornje kontakte.
Ob nastanku škodnega dogodka nujno poskrbite za fotografije, na katerih bo jasno vidna vsa nastala škoda. Demontaža komponent naprave je strogo prepovedana do potrditve cenilca.
Informacije potrošnikom o reklamacijah in pritožbah
Podrobnejše informacije, ki pripadajo potrošnikom v zvezi z izvajanjem storitev izgradnje naprave za samooskrbo/ogrevalne toplotne črpale/izvedbe daljinskega nadzora in vzdrževanja, najdete tukaj.
Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete tukaj.
Rdeča lučka na razsmerniku pomeni, da je razsmernik v okvari, oziroma, da razmere na omrežju niso primerne za oddajo električne energije. V primeru, da imate z nami sklenjen paket vzdrževanja, nam naši algoritmi avtomatsko javijo napako, ki jo analiziramo ter rešimo v službi za servis in vzdrževanje. V primeru, da nimate naročenega paketa vzdrževanja, nam napako sporočite preko e-sporočila na sonce.podpora@gen-i.si ali po telefonu na 01 58 96 090.