Icon Prejmite ponudbo Icon Pogosta vprašanja Icon Naš kontakt
Nazaj
Prejmite ponudbo

Sončno elektrarno vam postavimo na ključ in za vas uredimo celoten postopek. Naredite prvi korak in oddajte povpraševanje.

Naš kontakt
Ponedeljek–petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
PODPORA / ODPRAVLJANJE TEŽAV IN OBRAVNAVA REKLAMACIJ

Odpravljanje težav in obravnava reklamacij

Dodatne koristne informacije.

Kako prijaviti napako ali nedelovanje vaše sončne elektrarne?

E-naslov: sonce.podpora@gen-i.si

Telefon: 01 58 96 090

 

Kako prijaviti škodni dogodek na vaši sončni elektrarni?

V primeru škodnega dogodka je potrebno najkasneje v dveh dneh od škodnega dogodka škodo prijaviti zavarovalnici. O nastanku škodnega dogodka lahko obvestite GEN-I Sonce na zgornje kontakte.

Ob nastanku škodnega dogodka nujno poskrbite za fotografije, na katerih bo jasno vidna vsa nastala škoda. Demontaža komponent naprave je strogo prepovedana do potrditve cenilca.

 

Informacije potrošnikom o reklamacijah in pritožbah

Podrobnejše informacije, ki pripadajo potrošnikom v zvezi z izvajanjem storitev izgradnje naprave za samooskrbo/ogrevalne toplotne črpale/izvedbe daljinskega nadzora in vzdrževanja, najdete tukaj.

 

Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe

Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete tukaj.

 

Rdeča lučka na razsmerniku pomeni, da je razsmernik v okvari, oziroma, da razmere na omrežju niso primerne za oddajo električne energije. V primeru, da imate z nami sklenjen paket vzdrževanja, nam naši algoritmi avtomatsko javijo napako, ki jo analiziramo ter rešimo v službi za servis in vzdrževanje. V primeru, da nimate naročenega paketa vzdrževanja, nam napako sporočite preko e-sporočila na sonce.podpora@gen-i.si ali po telefonu na 01 58 96 090.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne
Scroll